Tuesday, March 24, 2009

Tegenlichtje

7 Comments:

Blogger David D.R. said...

En je hebt ook nog een Vlaemsch Primitief schilderkantje zeg. Een van mijn favoriete werken van jou!

9:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lang aan bezig gezeten zeker?
Heel fraai! Welk formaat is het?

10:47 AM  
Blogger Anja said...

Ja... toch een uur of 10. Verspreid over verschillende weken. Het is een A2-formaat zo ongeveer.

10:51 AM  
Blogger Inez said...

Mooi werkje Anja!
Al blijf ik wel kritisch tegenover zo'n grote handtekening op een werk.

9:51 AM  
Blogger Anja said...

Die handtekening staat er ook niet echt op. Het is een digitaal watermerk, om te vermijden dat internetsurfers zomaar met mijn beeld zouden weglopen ;-).

10:29 AM  
Blogger De droomschildpad said...

wat mooi, zo echt

7:52 PM  
Anonymous Guido Van den Heule said...

Dag Anja,

inderdaad een geslaagd "clair-obscur" werk. Heb de vrijheid genomen om je blogs te doorsnuisteren en het trof me hoe je vooruitgang boekte.
Ook dat digitale watermerk interesseert me(om ook zelf te gebruiken). Hoe gaat dit precies in zijn werk ?
(ik kwam hier terecht via een artikel in de Groene lijn - als oud-medewerker van LCM);
je kan me ook vinden via http://sites.google.com/site/dekunstvanguy/

(overigens dringend aan een face-lift toe)

9:03 PM  

Post a Comment

<< Home