Saturday, February 17, 2007

Stapeltje onbestemd

Ik had de intentie om een hoop organisch materiaal dat toch nog mooie structuren had maar er wel een beetje vies uitzag te stapelen. Die vrolijke feestmuts was daarbij een vergissing, en die achtergrond maakt het geheel ook erg levendig en fris. Ik zal nog eens aandachtiger naar ingewanden moeten kijken... Ik hou wel van organische vormen. En ook van kleuren hou ik. Het werd dus een niet weloverwogen uitvloeisel van die liefhebberijen... Hier een voorbeeld van een maagwand (mijn tekening is dus duidelijk mislukt). En hier wat lager op de pagina onder de vorm van (ongeloofelijke) olieverfschilderijen van Cindy Wright: vlees. Of wat dacht je hiervan: blote kleren.

Maar ik zocht het allemaal wel mooier. De mooie kartelingen van de maag of darmwand. Ik heb in Guinée toch dingen op mijn bord gekregen die er bijzonder uitzagen. Ik vind er niet meteen foto's van...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home